Fina tänder!


Det gick hur bra som helst hos tandläkaren (Precis som alla andra gånger) så jag förstår aldrig efteråt varför jag var så nervös. Tandläkaren sa att jag hade de finaste tänderna hon sett på länge och att fler borde ta efter mig när det gäller att borsta tänderna? Haha, jag har väl bra tänder helt enkelt. Nu ska jag inte dit förrän jag är 21 och då måste jag betala, ajsing!

Efter tandläkaren mötte jag Anna och vi tog en lunch i kiosken innan vi åkte hem hit där vi satte ihop ett schema för praktiken. Får hoppas att det godkänns imorgon bara annars får vi ta det som vi får. Imorgon behöver vi inte åka förrän med halv sju-tåget. Skönt det, för sedan blir det att åka vid fem eller halv sex de dagar vi börjar sju! Men det ska väl gå det med, eller hur?
2009-01-12 @ 18:15:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback