Första dagen på sös!

Hemma igen efter första dagen på praktiken. Idag började vi (jag & Anna) klockan åtta och åkte härifrån med halvsjutåget. Imorgon och resten utav dagarna då vi går dagpass kommer vi att börjar sju och behöver då åka härifrån senaste halv sex. Inte det roligaste, men det får gå. Det måste gå!

Idag var som sagt första dagen och vi fick kläder och så blev vi lite guidade runt på onkologavdelningen och fick hälsa på massa nya människor som vi kommer att följa under våra tio veckor. Det kommer bli långa veckor känner jag.. Man känner sig alltid så borttappad och ivägen som praktikant. Jag som är van att jobba själv blir grymt frustrerad och känner mig ganska värdelös. Men man är ju där för att lära sig så något gott kommer det väl ur det hela hoppas jag!


Bild från jobb, men såna kläder har vi fast helvita!
2009-01-13 @ 16:20:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

på ett sjukhus? ;D

2009-01-13 @ 17:14:33
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback