Gudmorsorna!

Nu är jag hemma från min kinadejt med tjejerna. Det var som vanligt väldigt trevlig och likt alla andra gånger så tas alla ämnen upp under kvällen. Allt ifrån studenten, bra sex, förlovning, husköp i Grekland medmera. Vi kollade även igenom ett gäng bilder - Superkul! De är verkligen vänner för livet. Vi har varit med om en hel del. Glada stunder, bråk och tråkigheter men alltid hittat tillbaka till varandra. Det är en evig vänskap och vi ska vara varandras brudtärnor och gudmor till varandras barn, eller hur? ;)



Vännerna <3
2009-01-27 @ 23:36:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!

Nu har jag fyllt på med ännu mer godbitar i min bloppisblogg. Superbilligt är det också. :-) Kram!

2009-01-28 @ 00:09:02
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/
Postat av: Louise

Om man kunde hittat sådan vänskap och inte bara sån jäkla bluff och fejk vänskap som jag är bra på att hitta... :(

2009-01-28 @ 00:24:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback