Hemma idag!


Som ni kanske märker så är jag hemma idag. Skulle egentligen varit på praktiken mellan 7-15.30 men imorse när klockan ringde så hade jag fortfarande inte blivit av med min grymma mensvärk så jag somnade om. När jag sedan vaknade igen vid halv tio så sprängdes huvudet och näsan rann. Nu är jag mest täppt, har ont i hals & huvud. Typiskt! Men det är januari, månaden då typ 90% av Sveriges befolkning är sjuk - samtidigt!

Även fast jag hade velat ta mig till praktiken så hade det inte gått. Jag är ju på en Onkologavdelning och personerna där har i stort sett inget immunförsvar. Man skulle ju kunna vara deras död! Så jag håller mig hemma, för deras skull.
2009-01-27 @ 12:07:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: hyra.

haha samma här, men jag kan inte ens somna av mn mensvärk, o gör jag dt så vaknar jag igen så ont dt gör :(

2009-01-27 @ 13:53:24
URL: http://hta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback