Idag är jag en riktig vildkatt!

Min bildanalys blev klar på under en timme och enligt min lärare var det en av de bästa analyser hon läst (Jag kanske kan publicera den om ni är nyfikna och intresserade?) . Sen om hon verkligen menar det är en annan femma. Men jag tycker såhär, varför skulle en lärare ljuga? Hon tyckte iallafall att den var väldigt välgjord, genomtänkt och djup. Ja vad kan jag säga, jag har nog en gåva vad gäller att skriva ;) . Slutbetyget blev VG vilket jag är riktigt nöjd och stolt över! Herregud.. jag som knappt var på lektionerna i början. Men jag har tagit igen det och det med bravur.

Nu kommer snart min man hit! En dag tidigare än vad som först var sagt, men jag är jätteglad för det. För sedan när min praktik börjar så kommer vi inte kunna ses fullt så mycket kanske. Så ska passa på att pussa extra på honom nu!



You know you love me,
Mojsan!
2009-01-09 @ 15:50:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback