Imorgon kommer tåget spåra ur!


Våren, 2008.

Nu finns det absolut ingen snö kvar i vår lilla stad. Lite tråkigt, men samtidigt skönt. Kan det kanske börja bli vår snart? (Ja det är bara januari men om vi inte kan få en ordentligt vinter så kan väl våren komma redan nu?).

I natt drömde jag massa konstiga saker. En sak som jag inte ens vill nämna av en rad olika anledningar, men den drömmen sitter kvar i kroppen. Den känns, på ett bra sätt faktiskt! Men det är något som jag håller för mig själv. Den andra drömmen var om praktiken imorgon. Jag drömmer alltid att jag kommer försent, inte hittar och vantrivs. Visst är det typiskt? Då blir man ju bara nervös. Så jag kan bara tänka mig vad jag kommer att drömma i natt! Kanske att tåget spårar ur på vägen in?
2009-01-12 @ 10:21:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

hoppas våren kommer snart :)

2009-01-12 @ 11:28:12
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Anna

Hos oss är också all snö borta! Men jag tycker det är bra för jag längtar till sommaren nu ;)

2009-01-12 @ 14:27:02
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ni får inte glömma bort mig nu under praktiken! :/:)

2009-01-12 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback