It's okay!

Jag är hemma från praktiken idag med och kommer även att vara det imorgon. Jag mår värre idag, huvudet är tungt och jag har ont i nacken och halsen. Just nu har jag ingen feber iallafall, tror jag! Eller kanske lite.

Trots att jag inte vill vara på praktiken så får jag dåligt samvete. Nu har jag varit hemma en hel vecka. Det känns inte bra, men samtidigt så kan jag ju inte hjälpa att jag är sjuk. Även fast jag skulle ta mig dit så hade jag blivit hemskickad. För vem släpper lös en smittbomb bland massa stackars människor utan immunförsvar?

Jag får försöka slappna av och tänka att det är okej att vara sjuk. Behöver dock göra lite engelska, men hallå. Jag är ju sjuk! Då tänker jag inte göra mer än det som faller mig in. Typ kolla på film och ha det bra! (Så bra jag kan iallafall)

Nej nu blev det mycket text. Jag måste lägga över allt från den externa nu så att jag får min musik, filmer/serier och mina bilder! Hur är det med er alla idag?
2009-01-29 @ 12:16:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback