Let's Dance


Om en stund ska hela familjen bunkra upp sig framför tvn med godis och cola. Det är återigen fredag och Let's Dance!
Jag hoppas att denna vecka blir bättre än förra vad gäller domarnas bedömningar och även dansarnas insatser!

Visst är det galet kul att kolla på när de dansar? Både när de dansar grymt och när de gör bort sig totalt. Som Elisabeth förra veckan. Såg ut som en bajskorv. Hon är verkligen inte gjord för dans och jag tycker att stackars Tobias som är så duktig skulle fått en annan partner! Fast, det handlar ju om att fånga tittare? Bajskorven tillsammans med Tobias. Ja varför inte?

Nej nu ska jag ta bästa platsen i soffan!
Let's Dance..
2009-01-23 @ 19:44:57 Tv & film Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

vi får diskutera detta sen :P haha.

Jag tycker att Kitty har gjort sitt (A)

2009-01-23 @ 20:00:50
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Erica,

Jag tyckte också lite synd om honom (A)

2009-01-27 @ 07:39:55
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback