Mojsans comeback!

Nu känner jag för en liten comeback i bloggvärlden. Det har varit skönt med en liten paus, inte känna att jag måste blogga. Då blir det bara pannkaka utav allt ändå! Jag måste även försöka tänka att jag bloggar för min egen skull. Jag behöver inte uppdatera varje dag om jag inte har något att skriva om.

Anledningen till min lilla paus är brist på något att skriva om för det första och sedan har jag gått och oroat mig för en del saker. En vän har Leukemi och genomgick igår en benmärgstransplantation. Jag har gått och varit orolig hela veckan och iochmed att jag nu praktiserar på en Onkologavdelning så blir allt så mycket verkligare. Nu får jag se cancern på nära håll. Vad den gör mot människans kropp och psyke. Det gav mig en mer verklig bild av vad min vän går igenom. Han är bara 21 och i mina ögon alldeles för ung. Men transplantationen gick bra för honom igår och hans framtid ser nu ljus ut. Jag önskar att han låg på ett sjukhus lite närme så jag kunde hälsa på honom!

Nu vet ni lite vad som pågår. Men nu börjar allting kännas lite lättare! Det är fler saker som spökar men ingenting som är värt att ta upp här. Inte nu iallafall. Jag hoppas att ni har haft det bra under veckan!
2009-01-23 @ 14:21:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Åååh vad kul att du skrev och visa tecken på att du är i livet! Har ju varit helt tråkigt att läsa bloggar när den bästa är borta :D :P hihihih.



Jodå, det är väl bra med mig. Nere i en liten svacka dock. :/ men annars bra. Med dig då? :)



Stackare, inte lätt när sådant händer. Min mentor har också leukemi och han skrämmer mig mer än någonsin med det. Men är det något som du vill snacka om så finns jag endast ett sms bort eller på msn! :)



Sköt om dig!

2009-01-23 @ 14:34:51
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Erica,

Du gör rätt i att bara blogga för din skull =)

2009-01-27 @ 07:33:50
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback