Svimning av venprov!

Hemma efter praktikens andra dag. Idag ringde klockan nollfyrafemtio. Det var inte det roligaste jag varit med om måste jag säga! Var rejält trött, men måste man gå upp så klarar man det (inte utan dödslängtan). Dock hade jag aldrig överlevt tio veckor utav endast förmiddagspass så det är bra att vi har blandat schema.

Det gick bra idag förutom att jag höll på svimma när vi tog blodprov på en dam. Det känns jättelöjligt och jag tycker inte att det är läskigt egentligen. Men sen står jag där och kollar på när min handledare letar efter en bra ven och hugger med nålen i armvecket på henne. Nästan så det blir helt slamsat! Ja då blev jag yr, kallsvettig och mådde illa så var tvungen att gå ut. Det var lite pinsamt! Genast frågade handledare efteråt om jag är gravid. Ehm, nej?
2009-01-14 @ 17:43:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback