Världsnyheten; Bellis åkte ut!

Jag är nog den 3500 personen i ordningen som just denna sekund skriver om bloggvärldens största nyhet just nu. Blondinbella åkte ut let's dance. Hur gick det till? Hon skulle ju vinna, eller vad sa hon?

Nej jag tycker inte att det var så fel, hon har ju inte varit så bra. Dock så finns det dem som är sämre. Som Carl-Jan, Hasse Aro och Elisabeth aka. bajskorven. Men ja, det var väl hennes tur helt enkelt. Men det förvånar mig ändå lite. Vart är alla hennes fans? Röstade dem inte idag? Nej men vänta.. de är till störst del studenter som lever på 1050 kronor i månaden. De har ju inte råd att rösta! Bellis, så det kan gå..

Nej, jag har inte mycket till övers för henne vilket kanske märks! Men jag måste ändå säga att det varit modigt av henne att ställa upp. Hon är duktig som överhuvud klarade av det. Tror inte det är många som skulle göra det! Jag vet att jag inte skulle det.

2009-01-23 @ 22:51:54 Tv & film Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Klart du hade klarat det, med mig som danspartner hade vi tagit hem skiten! :P



Jag tycker lite synd att hon fick åka, det fanns ju de som var mycket sämre! Men sen å andra sidan, hon hade åkt ut förr eller senare...

2009-01-24 @ 00:02:50
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Erica,

haha stämmer nog lite det där att hennes målgrupp inte har råd att rösta xD

2009-01-27 @ 07:42:15
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback