You're the storm!


"Det finns ingenting bättre än att vakna på morgonen och se sin kärlek ligga där och sedan krypa närmre mot hans varma kropp".

Imorse var det dock tomt och ensamt. Min man låg inte där brevid mig så jag kunde inte krypa närmre och sno lite utav hans värme. Men så fort jag hade slagit upp ögonen och satt mig upp i sängen så började jag tänka på honom och värmen kom sakta smygandes.

Jag vet att det blir mycket prat om honom, men jag är kär. I bloggen skriver man ju om sitt liv och de man tycker om! Eller har jag fel?
2009-01-07 @ 11:30:56 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

du får skriva så mycket du vill :D

2009-01-08 @ 11:25:46
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback